Często Zadawane Pytania

INFORMACJE O DIAMENTACH

  • Skąd pochodzą twoje diamenty?

Nasze diamenty są pozyskiwane w sposób etyczny i kupowane z legalnych źródeł, które nie są zaangażowane w konflikty finansowe i zgodnie z odpowiednimi wymogami międzynarodowymi.

  • Czy sprzedajecie zarówno diamenty naturalne, jak i hodowane laboratoryjnie?

Wszystkie nasze produkty zawierają naturalnie uprawiane diamenty. Jeśli w przyszłości będziemy mieli produkty hodowane w laboratorium, określimy to w opisie produktu.

  • Czy masz przewodnik po diamentach, aby uzyskać więcej informacji?

Tak. Więcej informacji można znaleźć w sekcji Diamond Guide na naszej stronie internetowej

  • Sprzedajesz naturalne kamienie szlachetne?

Wszystkie nasze produkty zawierające kamienie kolorowe są produkowane wyłącznie z kamieni naturalnych

INFORMACJE O BIŻUTERII

  • Ile czasu zajmuje wykonanie Twoich przedmiotów?

Produkty „Made to Order” Omara mają wydłużony czas produkcji. Wyprodukowanie biżuterii zajmuje do 21 dni roboczych.

  • Czy mogę dodać grawer do pierścionka?

Tak. Niektóre produkty mogą posiadać spersonalizowany grawer. Możliwość dodania graweru podczas konfigurowania produktów.

  • Czy moją biżuterię można łączyć z innymi klejnotami oprócz diamentów?

Tak. Produkty mogą zawierać diamenty oraz kamienie szlachetne i kolorowe. Żądany kamień można wybrać w konfiguracji produktu.

  • Czy biżuteria z diamentami Omara ma cechę probierczą?

Tak. Wszystkie produkty Omara są cechowane. 

  • Dlaczego białe złoto ma czasami żółty odcień?

White gold does not achieve its color naturally. White color of the gold metal is achieved by putting a layer of rhodium. This layer tends to slowly wear over time thus revealing the yellow color of the base metal gold. 

  • Jaka jest różnica między platyną a białym złotem?

Platyna i złoto to różne rodzaje metali. Chociaż mają ten sam kolor, ich właściwości metalowe, a tym samym cena, są różne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o rodzajach metali i poznać wskazówki, jak dokonać właściwego wyboru, zajrzyj na tę stronę.

  • Jak zostanie dostarczona moja paczka?

Paczka zostanie dostarczona przez lokalnego przewoźnika wyłącznie w opakowaniu

DOSTAWA I ODBIÓR

  • Jak długo potrwa dostawa?

Produkty Omara „Made to Order” to produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb, wytwarzane zgodnie z Państwa życzeniem. W związku z tym poświęć 17-20 dni roboczych na dostarczenie produktu na Twój adres.

  • Czy oferujecie bezpłatną wysyłkę międzynarodową?

Obecnie nie wysyłamy części za granicę. Pracujemy nad rozszerzeniem naszej sieci, aby nasze produkty były dostępne dla wszystkich.

  • Czy mogę złożyć zamówienie online, ale odebrać je w showroome?

Obecnie produkty Omara można zamawiać wyłącznie online i dostarczać pod wskazany adres za pośrednictwem przewoźnika.

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz śledzić swoje zamówienie, korzystając z łącza śledzenia w potwierdzeniu wysyłki c

  • Czy oferujecie ekspresową dostawę?

Wysyłamy Twoje zamówienie najszybszą opcją dostawy oferowaną przez przewoźnika.

  • Czy moja dostawa będzie ubezpieczona?

Tak. W taryfie przewoźnika zawarte jest ubezpieczenie dostawy.

  • Czy możesz wysłać inny adres?

Możemy zmienić adres dostawy przed wysłaniem zamówienia. Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej w przypadku zmiany adresu wysyłki.

  • Czy możesz wysłać do skrytki pocztowej?

Obecnie zamówienia wysyłamy wyłącznie na adres osobisty. Pracujemy nad możliwością dostarczania zamówień na skrytkę pocztową.

  • Czy będę musiał zapłacić podatek i cło?

Nie. Wszystkie podatki i cła są wliczone w cenę sprzedaży produktu.

PŁATNOŚCI I CENY

  • Czy masz jakieś opinie na temat finansów lub elastycznych płatności?

Obecnie nie oferujemy elastycznych warunków płatności, takich jak płatność w ratach itp.

  • Dlaczego istnieje różnica w cenie między diamentami, które są prawie identyczne?

Cena diamentów zależy od kształtu, wielkości i czystości diamentów. Dlatego cena diamentu może się różnić w przypadku prawie identycznych kamieni.

  • Czy pokazujecie tylko stałe ceny, czy też mogą ulec zmianie?

Ceny produktów mogą zmieniać się w miarę upływu czasu, odzwierciedlając zmianę ceny metalu i innych zmiennych czynników produkcyjnych.

  • Czy są jakieś ukryte opłaty?

Nie ma żadnych ukrytych opłat i opłat.

  • Dlaczego ceny rosną wraz z większymi rozmiarami pierścionków?

Większe produkty mogą wymagać więcej metalu i większych diamentów lub kamieni szlachetnych do wyprodukowania. W związku z tym cena produktu może wzrosnąć.

ZWROTY, ZWROTY I REZYGNACJE

  • Jak działa 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy?

Możesz zwrócić przedmiot w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, zmiany rozmiaru pierścionka, grawerowania lub naprawy. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i włożyć wydrukowany formularz do paczki z towarem. Towar należy wysłać na adres 81106 Staré Mesto, Ulica Obchodná, 559/37, Bratysława, Słowacja.

Po otrzymaniu przesyłki zajmiemy się jej realizacją. Przetwarzanie to trwa 2-4 dni robocze. Następnie w ciągu 30 roboczych dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów, napraw i zmiany rozmiaru znajdziesz na tej stronie: Zwroty

  • Jak mogę zwrócić przedmiot w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub zmiany rozmiaru?

Możesz zwrócić towar i otrzymać zwrot pieniędzy – wystarczy wypełnić formularz zwrotu i włożyć wydrukowany formularz do paczki z towarem.

Aby zwrócić produkt w celu zmiany rozmiaru należy wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w dziale ZWROTY. Pamiętaj, aby wysłać produkt do zmiany rozmiaru bez dodatkowych elementów, takich jak pudełko czy certyfikat. Przedmioty te nie zostaną Państwu zwrócone.

  • Jak długo potrwa mój zwrot pieniędzy?

W ciągu 10 roboczych dni kalendarzowych otrzymasz zwrot środków w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności.