Polityka Ochrony Danych Osobowych

Ostatnia aktualizacja: 27 lutego 2024 roku

Niniejsza notatka o ochronie prywatności firmy Omara s.r.o. ("my," "nas," lub "nasza"), opisuje sposób i powody, dla których możemy zbierać, przechowywać, używać i/lub udostępniać ("przetwarzać") Twoje informacje podczas korzystania z naszych usług ("Usługi"), takich jak:

  • Odbywanie wizyty na naszej stronie internetowej pod adresem omara.sk lub innej naszej stronie internetowej, która zawiera odnośnik do niniejszej notatki o ochronie prywatności
  • Wchodzenie z nami w inne związane sposoby, w tym wszelkie sprzedaże, działania marketingowe lub wydarzenia

Pytania lub obawy? Zapoznanie się z niniejszą notatką o ochronie prywatności pomoże Ci zrozumieć Twoje prawa prywatności oraz wybory. Jeśli nie zgadzasz się z naszymi politykami i praktykami, prosimy nie korzystać z naszych Usług. Jeśli nadal masz jakiekolwiek pytania lub obawy, prosimy o kontakt pod adresem info@omara.sk.

PODSUMOWANIE KLUCZOWYCH PUNKTÓW

To podsumowanie zawiera kluczowe punkty z naszej notatki o ochronie prywatności, ale możesz dowiedzieć się więcej o każdym z tych tematów, klikając odnośnik po każdym kluczowym punkcie lub korzystając z naszego spisu treści poniżej, aby znaleźć poszukiwaną sekcję.

Jakie dane osobowe przetwarzamy? Podczas wizyty, korzystania lub nawigowania po naszych Usługach, możemy przetwarzać dane osobowe w zależności od sposobu interakcji z nami i Usługami, podejmowanych przez Ciebie wyborów oraz używanych przez Ciebie produktów i funkcji. Dowiedz się więcej o danych osobowych, które nam ujawniasz.

Czy przetwarzamy jakiekolwiek wrażliwe dane osobowe? Nie przetwarzamy wrażliwych danych osobowych.

Czy otrzymujemy jakiekolwiek informacje od stron trzecich? Nie otrzymujemy żadnych informacji od stron trzecich.

Jak przetwarzamy Twoje informacje? Przetwarzamy Twoje informacje w celu świadczenia, ulepszania i administrowania naszymi Usługami, komunikowania się z Tobą, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom oraz w celu przestrzegania prawa. Możemy także przetwarzać Twoje informacje w innych celach za Twoją zgodą. Przetwarzamy Twoje informacje tylko wtedy, gdy mamy ważny prawny powód do tego. Dowiedz się więcej o sposobach przetwarzania Twoich informacji.

W jakich sytuacjach i z jakimi stronami udostępniamy dane osobowe? Możemy udostępniać informacje w określonych sytuacjach i określonym stronom trzecim. Dowiedz się więcej o kiedy i z kim dzielimy Twoje dane osobowe.

Jak chronimy Twoje informacje? Posiadamy organizacyjne i techniczne procesy i procedury w celu ochrony Twoich danych osobowych. Jednak żadna transmisja elektroniczna przez internet ani technologia przechowywania informacji nie może być zagwarantowana na 100% jako bezpieczna, więc nie możemy obiecać ani zagwarantować, że hakerzy, cyberprzestępcy ani inni nieuprawnieni trzeci nie będą w stanie pokonać naszego zabezpieczenia i nieuprawnienie zbierać, uzyskiwać dostęp, kraść lub modyfikować Twoich informacji. Dowiedz się więcej o sposobach ochrony Twoich informacji.

Jakie są Twoje prawa? W zależności od geograficznego położenia, odpowiednie prawo prywatności może oznaczać, że masz określone prawa dotyczące Twoich danych osobowych. Dowiedz się więcej o Twoich prawach prywatności.

W jaki sposób możesz wykonywać swoje prawa? Najprostszym sposobem wykonywania swoich praw jest złożenie żądania dostępu do danych osobowych lub kontakt z nami. Rozważymy i podejmiemy działania w związku z każdym żądaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co robimy z zebranymi informacjami? Zapoznaj się z pełną notatką o ochronie prywatności.

SPIS TREŚCI

  1. JAKIE INFORMACJE ZBIERAMY?
  2. JAK PRZETWARZAMY TWOJE INFORMACJE
  3. NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH POLEGA PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
  4. KIEDY I Z KIM DZIELIMY TWOJE DANE OSOBOWE?
  5. CZY UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES I INNYCH TECHNOLOGII ŚLEDZĄCYCH?
  6. JAK OBSŁUGUJEMY TWOJE LOGOWANIA SPOŁECZNOŚCIOWE?
  7. CZY TWOJE INFORMACJE SĄ PRZENOSZONE MIĘDZYNARODOWO?
  8. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE INFORMACJE?
  9. JAK CHRONIMY TWOJE INFORMACJE?
  10. CZY ZBIERAMY INFORMACJE OD NIELETNICH?
  11. JAKIE MASZ PRAWA PRYWATNOŚCI?
  12. STEROWANIE FUNKCJAMI DO-NOT-TRACK
  13. CZY AKTUALIZUJEMY NINIEJSZĄ INFORMACJĘ?
  14. JAK MOŻESZ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI W SPRAWIE NINIEJSZEJ INFORMACJI?
  15. JAK MOŻESZ PRZEGLĄDAĆ, AKTUALIZOWAĆ LUB USUWAĆ DANE, KTÓRE OD NAS ZBIERAMY?

1. JAKIE INFORMACJE ZBIERAMY?

Dane osobowe, które nam ujawniasz

W skrócie: Zbieramy dane osobowe, które nam dostarczasz.

Zbieramy dane osobowe, które dobrowolnie nam dostarczasz podczas rejestracji w Usługach, wyrażając zainteresowanie uzyskaniem informacji o nas lub naszych produktach i Usługach, uczestnicząc w działaniach na Usługach lub w inny sposób kontaktując się z nami.

Dane Osobowe Dostarczone Przez Ciebie. Dane osobowe, które zbieramy, zależą od kontekstu Twoich interakcji z nami i Usługami, podejmowanych przez Ciebie wyborów oraz używanych przez Ciebie produktów i funkcji. Dane osobowe, które zbieramy, mogą obejmować:

  • nazwiska
  • numery telefonów
  • adresy e-mail
  • nazwy użytkowników
  • preferencje kontaktowe
  • adresy do faktur
  • adresy IP, identyfikatory plików cookie

Dane Wrażliwe. Nie przetwarzamy danych wrażliwych.

Dane Płatnicze. Możemy zbierać dane niezbędne do przetworzenia Twojej płatności, jeśli dokonujesz zakupów, takie jak numer instrumentu płatniczego i kod zabezpieczający związany z Twoim instrumentem płatniczym. Wszystkie dane płatności są przechowywane przez Stripe. Link(i) do ich notatki o ochronie prywatności znajdziesz tutaj: https://stripe.com/en-sk/privacy.

Dane Logowania do Mediów Społecznościowych. Możemy dać Ci możliwość rejestracji u nas za pomocą danych z Twojego istniejącego konta w mediach społecznościowych, takich jak konto na Facebooku, Twitterze lub innym koncie w mediach społecznościowych. Jeśli wybierzesz rejestrację w ten sposób, zbierzemy informacje opisane w sekcji zatytułowanej "JAK OBSŁUGUJEMY TWOJE LOGOWANIA SPOŁECZNOŚCIOWE?" poniżej.

Wszystkie dane osobowe, które nam dostarczasz, muszą być prawdziwe, kompletne i dokładne, a Ty musisz powiadomić nas o wszelkich zmianach w takich danych osobowych.

Automatycznie zbierane informacje

W skrócie: Niektóre informacje - takie jak Twój adres IP i/lub charakterystyka przeglądarki i urządzenia - są zbierane automatycznie podczas odwiedzania naszych Usług.

Zbieramy automatycznie pewne informacje podczas odwiedzania, korzystania lub przeglądania Usług. Te informacje nie ujawniają Twojej konkretnej tożsamości (takie jak Twoje imię czy dane kontaktowe), ale mogą zawierać informacje o urządzeniu i jego użyciu, takie jak adres IP, charakterystyka przeglądarki i urządzenia, system operacyjny, preferencje językowe, adresy URL, nazwa urządzenia, kraj, lokalizacja, informacje o tym, jak i kiedy korzystasz z naszych Usług oraz inne informacje techniczne. Te informacje są głównie potrzebne do utrzymania bezpieczeństwa i działania naszych Usług, a także do naszych wewnętrznych analiz i raportowania.

Tak jak wiele firm, zbieramy również informacje za pomocą plików cookie i podobnych technologii.

Zbierane informacje obejmują:

  • Dane Logowania i Użytkowania. Dane logowania i użytkowania to informacje związane z usługą, diagnostyczne, informacje o użytkowaniu i wydajności, które nasze serwery automatycznie zbierają podczas korzystania z naszych Usług i które zapisujemy w plikach dziennika. W zależności od sposobu interakcji z nami, te dane dziennika mogą obejmować Twoje adresy IP, informacje o urządzeniu, typ przeglądarki i jej ustawienia oraz informacje o Twojej aktywności w Usługach (takie jak znaczniki daty/czasu związane z Twoim użytkowaniem, wyświetlane strony i pliki, wyszukiwania oraz inne działania, takie jak korzystanie z funkcji), informacje o zdarzeniach urządzenia (takie jak aktywność systemu, raporty błędów (czasami nazywane "zrzutami awarii") i ustawienia sprzętowe).
  • Dane Urządzenia. Zbieramy dane urządzenia, takie jak informacje o Twoim komputerze, telefonie, tablecie lub innym urządzeniu, które używasz do dostępu do Usług. W zależności od używanego urządzenia, dane urządzenia te mogą obejmować informacje takie jak Twój adres IP (lub serwer proxy), numery identyfikacyjne urządzenia i aplikacji, lokalizacja, typ przeglądarki, model sprzętu, dostawca usług internetowych i/lub operator sieci komórkowej, system operacyjny oraz informacje o konfiguracji systemu.
  • Dane Lokalizacji. Zbieramy dane lokalizacyjne, takie jak informacje o lokalizacji Twojego urządzenia, które mogą być precyzyjne lub niedokładne.
    Ilość zebranych informacji zależy od typu i ustawień urządzenia, które używasz do dostępu do Usług. Na przykład możemy używać GPS i innych technologii do zbierania danych o geolokalizacji, które informują nas o Twojej bieżącej lokalizacji (na podstawie adresu IP). Możesz zrezygnować z udostępniania nam tych informacji poprzez odmowę dostępu do tych informacji lub wyłączenie ustawienia Lokalizacja na swoim urządzeniu. Jednak jeśli zdecydujesz się zrezygnować, możesz nie być w stanie korzystać z niektórych funkcji Usług.

2. JAK PRZETWARZAMY TWOJE INFORMACJE?

W skrócie: Przetwarzamy Twoje informacje w celu świadczenia, ulepszania i administrowania naszymi Usługami, komunikowania się z Tobą, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom oraz w celu przestrzegania prawa. Możemy także przetwarzać Twoje informacje w innych celach za Twoją zgodą.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe z różnych powodów, w zależności od tego, w jaki sposób interakcjonujesz z naszymi Usługami, w tym:

  • W celu ułatwienia tworzenia i uwierzytelniania konta oraz zarządzania kontami użytkowników. Możemy przetwarzać Twoje informacje, abyś mógł/a utworzyć i zalogować się do swojego konta, a także aby utrzymać działanie Twojego konta.
  • W celu uzyskania opinii. Możemy przetwarzać Twoje informacje, gdy jest to konieczne do uzyskania opinii i skontaktowania się z Tobą w sprawie korzystania z naszych Usług.
  • W celu wysyłania Ci komunikacji marketingowych i promocyjnych. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, które nam przesyłasz, w celach marketingowych, jeśli jest to zgodne z Twoimi preferencjami marketingowymi. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania naszych wiadomości marketingowych. Więcej informacji znajdziesz w sekcji "JAKIE MASZ PRAWA PRYWATNOŚCI?" poniżej.
  • W celu dostarczania Ci spersonalizowanych reklam. Możemy przetwarzać Twoje informacje w celu tworzenia i wyświetlania spersonalizowanych treści i reklam dostosowanych do Twoich zainteresowań, lokalizacji i więcej.
  • W celu ochrony naszych Usług. Możemy przetwarzać Twoje informacje w ramach naszych działań mających na celu zachowanie bezpieczeństwa i ochronę naszych Usług, w tym monitorowanie i zapobieganie oszustwom.
  • W celu identyfikowania trendów korzystania. Możemy przetwarzać informacje na temat tego, jak korzystasz z naszych Usług, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób są one używane, abyśmy mogli je ulepszyć.
  • W celu określenia skuteczności naszych kampanii marketingowych i promocyjnych. Możemy przetwarzać Twoje informacje, aby lepiej zrozumieć, jak zapewnić kampanie marketingowe i promocyjne, które są dla Ciebie najbardziej odpowiednie.
  • W celu ratowania lub ochrony istotnego interesu jednostki. Możemy przetwarzać Twoje informacje, gdy jest to konieczne do ratowania lub ochrony istotnego interesu jednostki, takiego jak zapobieganie szkodom.

3. NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH POLEGA PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

W skrócie: Przetwarzamy Twoje dane osobowe tylko wtedy, gdy uważamy to za konieczne i mamy ważny prawny powód (tj. podstawę prawną) do tego zgodnie z obowiązującym prawem, na przykład na podstawie Twojej zgody, w celu spełnienia wymogów prawnych, świadczenia Ci usług, wypełnienia naszych zobowiązań umownych, ochrony Twoich praw lub spełnienia naszych uzasadnionych interesów biznesowych.

Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (GDPR) oraz brytyjskie GDPR wymagają, abyśmy wyjaśnili ważne podstawy prawne, na których polegamy do przetwarzania Twoich danych osobowych. W związku z tym możemy polegać na następujących podstawach prawnych do przetwarzania Twoich danych osobowych:

  • Zgoda. Możemy przetwarzać Twoje informacje, jeśli udzieliłeś nam zgody na korzystanie z Twoich danych osobowych w określonym celu. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej o wycofywaniu zgody.
  • Uzasadnione Interesy. Możemy przetwarzać Twoje informacje, gdy uważamy, że jest to rozsądnie konieczne do osiągnięcia naszych uzasadnionych interesów biznesowych, a te interesy nie przeważają nad Twoimi interesami i podstawowymi prawami i wolnościami. Na przykład możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celach opisanych w celu:
    • Wysyłania użytkownikom informacji o specjalnych ofertach i zniżkach na nasze produkty i usługi
    • Tworzenia i wyświetlania spersonalizowanych i istotnych treści reklamowych dla naszych użytkowników
    • Analizowania sposobu korzystania z naszych Usług, abyśmy mogli je ulepszać, aby angażować i zatrzymywać użytkowników
    • Wsparcia naszych działań marketingowych
    • Diagnozowania problemów i/lub zapobiegania oszustwom
    • Rozumienia, w jaki sposób nasi użytkownicy korzystają z naszych produktów i usług, abyśmy mogli poprawić doświadczenie użytkownika
  • Obowiązki Prawne. Możemy przetwarzać Twoje informacje, gdy uważamy, że jest to konieczne do spełnienia naszych obowiązków prawnych, takich jak współpraca z organem ścigania lub agencją regulacyjną, obrona naszych praw prawnych lub ujawnienie Twoich informacji jako dowodu w sporze, w którym jesteśmy zaangażowani.
  • Interesy Istotne. Możemy przetwarzać Twoje informacje, gdy uważamy, że jest to konieczne do ochrony Twoich istotnych interesów lub istotnych interesów osoby trzeciej, na przykład w sytuacjach dotyczących potencjalnych zagrożeń dla bezpieczeństwa jakiejkolwiek osoby.

4. KIEDY I Z KIM DZIELIMY TWOJE DANE OSOBOWE?

W skrócie: Możemy udostępniać informacje w określonych sytuacjach opisanych w tej sekcji i/lub z następującymi podmiotami trzecimi.

Dostawcy, Konsultanci i Inni Dostawcy Usług Trzecich. Możemy udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom trzecim, dostawcom usług, konsultantom lub innym dostawcom usług ("trzecie strony"), którzy świadczą usługi dla nas lub w naszym imieniu i wymagają dostępu do takich informacji, aby wykonać tę pracę. Trzecie strony, z którymi możemy udostępniać dane osobowe, to:

  • Komunikacja i Chatowanie z Użytkownikami

ZOHO Campaigns

  • Faktury i Fakturowanie

Stripe, Apple Pay, PayPal i Google Wallet

  • Platformy Retargetingu

Google Ads Remarketing i Google Analytics Remarketing

  • Analiza Sieci Web i Mobilnych

Google Analytics, Google Tag Manager i Facebook Analytics

Ponadto możemy potrzebować udostępnienia Twoich danych osobowych w następujących sytuacjach:

  • Transakcje Biznesowe. Możemy udostępniać lub przekazywać Twoje informacje w związku z, lub w trakcie negocjacji, jakiejkolwiek fuzji, sprzedaży aktywów firmy, finansowania lub przejęcia całego lub części naszego biznesu przez inną firmę.

 

5. CZY UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES I INNYCH TECHNOLOGII ŚLEDZĄCYCH?

W skrócie: Możemy używać plików cookies i innych technologii śledzących do zbierania i przechowywania Twoich informacji.

Możemy używać plików cookies i podobnych technologii śledzenia (takich jak znaczniki internetowe i piksele) do dostępu lub przechowywania informacji. Szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy takie technologie oraz jak możesz odmówić pewnych plików cookies, znajdują się w naszym Komunikacie o Plikach Cookies.

6. JAK OBCHODZIMY SIĘ Z TWOIMI LOGOWANIAMI Z MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

W skrócie: Jeśli wybierzesz rejestrację lub logowanie do naszych Usług za pomocą konta w mediach społecznościowych, możemy mieć dostęp do pewnych informacji o Tobie.

Nasze Usługi oferują możliwość rejestracji i logowania za pomocą szczegółów zewnętrznego konta w mediach społecznościowych (takich jak logowanie za pomocą Facebooka lub Twittera). W przypadku wybrania tej opcji, otrzymamy pewne informacje profilowe o Tobie od dostawcy usług mediów społecznościowych. Otrzymywane informacje profilowe mogą się różnić w zależności od zainteresowanego dostawcy mediów społecznościowych, ale często będą obejmować Twoje imię, adres e-mail, listę znajomych i zdjęcie profilowe, a także inne informacje, które zdecydujesz się udostępnić publicznie na takiej platformie społecznościowej.

Otrzymanych informacji będziemy używać tylko w celach opisanych w niniejszym komunikacie o ochronie prywatności lub w inny sposób wyraźnie określonych na odpowiednich Usługach. Prosimy zauważyć, że nie kontrolujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za inne sposoby wykorzystania Twoich danych osobowych przez dostawcę Twojego zewnętrznego konta w mediach społecznościowych. Zalecamy zapoznanie się z ich komunikatem o ochronie prywatności, aby zrozumieć, w jaki sposób zbierają, wykorzystują i udostępniają Twoje dane osobowe oraz jak możesz ustawić preferencje prywatności na ich stronach i aplikacjach.

7. CZY TWOJE INFORMACJE SĄ PRZENOSZONE MIĘDZYNARODOWO?

W skrócie: Twoje informacje mogą być przekazywane, przechowywane i przetwarzane w krajach innych niż Twój własny.

Nasze serwery znajdują się w Kanadzie. Jeśli uzyskujesz dostęp do naszych Usług spoza Kanady, prosimy o świadomość, że Twoje informacje mogą być przekazywane, przechowywane i przetwarzane przez nas w naszych obiektach oraz przez te osoby trzecie, z którymi możemy udostępniać Twoje dane osobowe (patrz "KIEDY I Z KIM DZIELIMY TWOJE DANE OSOBOWE?" powyżej), w innych krajach.

Jeśli jesteś mieszkańcem Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), Zjednoczonego Królestwa (UK) lub Szwajcarii, kraje te mogą niekoniecznie mieć tak kompleksowe przepisy dotyczące ochrony danych ani inne podobne przepisy jak te obowiązujące w Twoim kraju. Niemniej jednak podejmiemy wszystkie niezbędne środki w celu ochrony Twoich danych osobowych zgodnie z niniejszym komunikatem o ochronie prywatności i obowiązującym prawem.

Klauzule standardowe Komisji Europejskiej:

Wdrożyliśmy środki ochrony Twoich danych osobowych, w tym korzystając z klauzul standardowych Komisji Europejskiej dotyczących przekazywania danych osobowych między naszymi spółkami grupowymi oraz między nami a naszymi dostawcami usług trzecich. Te klauzule wymagają, aby wszyscy odbiorcy chronili wszystkie dane osobowe, które przetwarzają, pochodzące z EOG lub UK, zgodnie z europejskimi przepisami i regulacjami dotyczącymi ochrony danych. Nasze klauzule standardowe mogą być udostępnione na życzenie. Wdrożyliśmy podobne odpowiednie zabezpieczenia wraz z naszymi dostawcami usług trzecich i partnerami, a dodatkowe szczegóły mogą być udostępnione na żądanie.

8. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE INFORMACJE?

W skrócie: Przechowujemy Twoje informacje tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów określonych w tym komunikacie o ochronie prywatności, chyba że przewiduje to prawo.

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak jest to niezbędne do celów określonych w tym komunikacie o ochronie prywatności, chyba że prawo wymaga lub zezwala na dłuższy okres retencji (np. wymogi podatkowe, rachunkowe lub inne wymogi prawne). Żaden cel w niniejszym komunikacie nie będzie wymagał przechowywania Twoich danych osobowych dłużej niż okres, w którym użytkownicy mają konto u nas.

Kiedy nie mamy dalszej uzasadnionej potrzeby biznesowej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy lub zanonimizujemy takie informacje, lub jeśli to niemożliwe (na przykład ze względu na przechowywanie Twoich danych osobowych w archiwach kopii zapasowych), wówczas bezpiecznie przechowamy Twoje dane osobowe i izolujemy je od dalszego przetwarzania do momentu możliwości ich usunięcia.

9. JAK ZACHOWUJEMY BEZPIECZEŃSTWO TWOICH INFORMACJI?

W skrócie: Staramy się chronić Twoje dane osobowe za pomocą systemu organizacyjnych i technicznych środków bezpieczeństwa.

Wdrożyliśmy odpowiednie i rozsądne techniczne oraz organizacyjne środki bezpieczeństwa zaprojektowane w celu ochrony bezpieczeństwa przetwarzanych przez nas danych osobowych. Niemniej jednak, pomimo naszych zabezpieczeń i wysiłków w celu zabezpieczenia Twoich danych, żadna transmisja elektroniczna przez internet ani technologia przechowywania informacji nie może być zagwarantowana jako 100% bezpieczna, więc nie możemy obiecać ani zagwarantować, że hakerzy, cyberprzestępcy lub inni nieautoryzowani trzecie strony nie będą w stanie pokonać naszego zabezpieczenia i nieprawidłowo zbierać, uzyskiwać dostęp, kradnąć lub modyfikować Twoich danych. Chociaż będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, aby chronić Twoje dane osobowe, transmisja danych osobowych do i z naszych Usług odbywa się na własne ryzyko. Powinieneś korzystać z Usług jedynie w bezpiecznym środowisku.

10. CZY ZBIERAMY INFORMACJE OD NIELETNICH?

W skrócie: Nie zbieramy świadomie danych od osób nieletnich poniżej 18 roku życia ani nie prowadzimy dla nich działań marketingowych.

Nie prosimy świadomie o dane od osób nieletnich poniżej 18 roku życia ani nie prowadzimy dla nich działań marketingowych. Korzystając z Usług, oświadczasz, że masz co najmniej 18 lat lub że jesteś rodzicem lub opiekunem takiej osoby nieletniej i zgadzasz się na korzystanie przez taką osobę z Usług. Jeśli dowiemy się, że zebrane zostały dane osobowe od użytkowników poniżej 18 roku życia, dezaktywujemy konto i podejmiemy rozsądne kroki w celu szybkiego usunięcia takich danych z naszych zasobów. Jeśli dowiesz się, że mogliśmy zgromadzić jakiekolwiek dane od osób poniżej 18 roku życia, prosimy o kontakt pod adresem info@omara.sk.

11. JAKIE MASZ PRAWA DO OCHRONY PRYWATNOŚCI?

W skrócie: W niektórych regionach, takich jak Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), Zjednoczone Królestwo (UK) i Szwajcaria, masz prawo do większego dostępu i kontroli nad swoimi danymi osobowymi. Możesz w dowolnym momencie przejrzeć, zmienić lub zakończyć swoje konto.

W niektórych regionach (takich jak EOG, UK i Szwajcaria) masz określone prawa na mocy stosownych przepisów o ochronie danych. Mogą one obejmować prawo (i) do żądania dostępu i uzyskania kopii swoich danych osobowych, (ii) do żądania sprostowania lub usunięcia, (iii) do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, (iv) w odpowiednich przypadkach, do przenoszenia danych; oraz (v) do niepodlegania zautomatyzowanym decyzjom. W określonych okolicznościach możesz również mieć prawo sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych osobowych. Możesz złożyć takie żądanie, kontaktując się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych w sekcji "JAK MOŻEMY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TOBĄ W SPRAWIE TEGO OŚWIADCZENIA?" poniżej.

Rozważymy i podejmiemy działania w odpowiedzi na każde żądanie zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.

Jeśli znajdujesz się w EOG lub UK i uważasz, że nielegalnie przetwarzamy Twoje dane osobowe, masz również prawo złożyć skargę do właściwego organu nadzoru w swoim państwie członkowskim UE lub organie nadzoru danych w UK.

Jeśli znajdujesz się w Szwajcarii, możesz skontaktować się z Federalnym Komisarzem Ochrony Danych i Informacji.

Wycofanie zgody: Jeśli polegamy na Twojej zgodzie na przetwarzanie Twoich danych osobowych, masz prawo wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, kontaktując się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych w sekcji "JAK MOŻEMY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TOBĄ W SPRAWIE TEGO OŚWIADCZENIA?" poniżej lub aktualizując swoje preferencje.

Niemniej jednak, prosimy pamiętać, że wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem, ani nie wpłynie na przetwarzanie Twoich danych osobowych dokonane w oparciu o inne prawne podstawy przetwarzania niż zgoda.

Informacje o koncie

Jeśli w dowolnym momencie chciałbyś przejrzeć lub zmienić informacje w swoim koncie lub zakończyć swoje konto, możesz:

  • Skontaktować się z nami, korzystając z podanych informacji kontaktowych.

Na Twoje żądanie zakończenia konta dezaktywujemy lub usuniemy Twoje konto i informacje z naszych aktywnych baz danych.

Niemniej jednak, możemy zachować niektóre informacje w naszych plikach w celu zapobiegania oszustwom, rozwiązywania problemów, pomoc w dochodzeniach, egzekwowania naszych warunków prawnych i/lub zgodności z obowiązującymi wymogami prawem.

Ciasteczka i podobne technologie: Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje pliki cookie. Jeśli wolisz, możesz zazwyczaj wybrać ustawienia przeglądarki, aby usuwać pliki cookie i odrzucać pliki cookie. Jeśli wybierzesz usunięcie plików cookie lub odrzucisz pliki cookie, może to wpłynąć na niektóre funkcje lub usługi naszych Usług.

Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące swoich praw prywatności, możesz wysłać do nas e-mail na adres info@omara.sk.

12. KONTROLE DLA FUNKCJI DO-NOT-TRACK</h 3>

Większość przeglądarek internetowych oraz niektóre systemy operacyjne mobilne i aplikacje mobilne zawierają funkcję lub ustawienie Do-Not-Track ("DNT"), którą można aktywować, aby określić preferencje prywatności dotyczące monitorowania i zbierania danych o Twojej aktywności przeglądania w Internecie. W tym momencie nie został jeszcze ustalony jednolity standard technologiczny dla rozpoznawania i wdrażania sygnałów DNT. W związku z tym obecnie nie reagujemy na sygnały przeglądarki DNT ani żadne inne mechanizmy, które automatycznie przekazują Twoje wybory dotyczące śledzenia online. Jeśli w przyszłości zostanie przyjęty standard śledzenia online, który będziemy musieli przestrzegać, poinformujemy Cię o tej praktyce w nowej wersji tego oświadczenia o ochronie prywatności.

13. CZY AKTUALIZUJEMY TO OŚWIADCZENIE?

W skrócie: Tak, będziemy aktualizować to oświadczenie w miarę konieczności, aby pozostać zgodnym z odpowiednimi przepisami.

Możemy aktualizować to oświadczenie o ochronie prywatności od czasu do czasu. Zaktualizowana wersja będzie wskazana datą "Poprawiono" i będzie skuteczna od momentu dostępności. Jeśli wprowadzimy istotne zmiany w tym oświadczeniu o ochronie prywatności, możemy powiadomić Cię albo poprzez wyraźne opublikowanie ogłoszenia o takich zmianach, albo bezpośrednio wysyłając powiadomienie. Zachęcamy do regularnego sprawdzania tego oświadczenia o ochronie prywatności, aby być informowanym o sposobie ochrony Twoich danych.

```html

14. JAK MOŻEMY SIĘ Z TOBĄ SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE TEGO OŚWIADCZENIA?

Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące tego oświadczenia, możesz wysłać do nas e-mail na adres info@omara.sk lub skontaktować się z nami listownie pod adresem:

Omara s.r.o.
Obchodná, 559/37
Bratysława 81106
Słowacja

15. JAK MOŻESZ PRZEJRZEĆ, ZAKTUALIZOWAĆ LUB USUNĄĆ DANE, KTÓRE OD NAS ZBIERAMY?

Na podstawie obowiązujących przepisów Twojego kraju możesz mieć prawo żądania dostępu do danych osobowych, które od Ciebie zbieramy, ich zmiany lub usunięcia. Aby poprosić o przejrzenie, zaktualizowanie lub usunięcie swoich danych osobowych, prosimy o wypełnienie i przesłanie wniosku o dostęp do danych podmiotu.