Często Zadawane Pytania
INFORMACJE O DIAMENTACH
- Skąd pochodzą twoje diamenty?
Nasze diamenty są pozyskiwane w sposób etyczny i kupowane z legalnych źródeł, które nie są zaangażowane w konflikty finansowe i zgodnie z odpowiednimi wymogami międzynarodowymi.
- Czy sprzedajecie zarówno diamenty naturalne, jak i hodowane laboratoryjnie?
Wszystkie nasze produkty zawierają naturalnie uprawiane diamenty. Jeśli w przyszłości będziemy mieli produkty hodowane w laboratorium, określimy to w opisie produktu.
- Czy masz przewodnik po diamentach, aby uzyskać więcej informacji?
Tak. Więcej informacji można znaleźć w sekcji Diamond Guide na naszej stronie internetowej
- Sprzedajesz naturalne kamienie szlachetne?
Wszystkie nasze produkty zawierające kamienie kolorowe są produkowane wyłącznie z kamieni naturalnych
INFORMACJE O BIŻUTERII
- Ile czasu zajmuje wykonanie Twoich przedmiotów?
Produkty „Made to Order” Omara mają wydłużony czas produkcji. Wyprodukowanie biżuterii zajmuje do 21 dni roboczych.
- Czy mogę dodać grawer do pierścionka?
Tak. Niektóre produkty mogą posiadać spersonalizowany grawer. Możliwość dodania graweru podczas konfigurowania produktów.
- Czy moją biżuterię można łączyć z innymi klejnotami oprócz diamentów?
Tak. Produkty mogą zawierać diamenty oraz kamienie szlachetne i kolorowe. Żądany kamień można wybrać w konfiguracji produktu.
- Czy biżuteria z diamentami Omara ma cechę probierczą?
Tak. Wszystkie produkty Omara są cechowane.
- Dlaczego białe złoto ma czasami żółty odcień?
White gold does not achieve its color naturally. White color of the gold metal is achieved by putting a layer of rhodium. This layer tends to slowly wear over time thus revealing the yellow color of the base metal gold.
- Jaka jest różnica między platyną a białym złotem?
Platyna i złoto to różne rodzaje metali. Chociaż mają ten sam kolor, ich właściwości metalowe, a tym samym cena, są różne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o rodzajach metali i poznać wskazówki, jak dokonać właściwego wyboru, zajrzyj na tę stronę.
- Jak zostanie dostarczona moja paczka?
Paczka zostanie dostarczona przez lokalnego przewoźnika wyłącznie w opakowaniu
DOSTAWA I ODBIÓR
- Jak długo potrwa dostawa?
Produkty Omara „Made to Order” to produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb, wytwarzane zgodnie z Państwa życzeniem. W związku z tym poświęć 17-20 dni roboczych na dostarczenie produktu na Twój adres.
- Czy oferujecie bezpłatną wysyłkę międzynarodową?
Obecnie nie wysyłamy części za granicę. Pracujemy nad rozszerzeniem naszej sieci, aby nasze produkty były dostępne dla wszystkich.
- Czy mogę złożyć zamówienie online, ale odebrać je w showroome?
Obecnie produkty Omara można zamawiać wyłącznie online i dostarczać pod wskazany adres za pośrednictwem przewoźnika.
- Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz śledzić swoje zamówienie, korzystając z łącza śledzenia w potwierdzeniu wysyłki c
- Czy oferujecie ekspresową dostawę?
Wysyłamy Twoje zamówienie najszybszą opcją dostawy oferowaną przez przewoźnika.
- Czy moja dostawa będzie ubezpieczona?
Tak. W taryfie przewoźnika zawarte jest ubezpieczenie dostawy.
- Czy możesz wysłać inny adres?
Możemy zmienić adres dostawy przed wysłaniem zamówienia. Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej w przypadku zmiany adresu wysyłki.
- Czy możesz wysłać do skrytki pocztowej?
Obecnie zamówienia wysyłamy wyłącznie na adres osobisty. Pracujemy nad możliwością dostarczania zamówień na skrytkę pocztową.
- Czy będę musiał zapłacić podatek i cło?
Nie. Wszystkie podatki i cła są wliczone w cenę sprzedaży produktu.
PŁATNOŚCI I CENY
- Czy masz jakieś opinie na temat finansów lub elastycznych płatności?
Obecnie nie oferujemy elastycznych warunków płatności, takich jak płatność w ratach itp.
- Dlaczego istnieje różnica w cenie między diamentami, które są prawie identyczne?
Cena diamentów zależy od kształtu, wielkości i czystości diamentów. Dlatego cena diamentu może się różnić w przypadku prawie identycznych kamieni.
- Czy pokazujecie tylko stałe ceny, czy też mogą ulec zmianie?
Ceny produktów mogą zmieniać się w miarę upływu czasu, odzwierciedlając zmianę ceny metalu i innych zmiennych czynników produkcyjnych.
- Czy są jakieś ukryte opłaty?
Nie ma żadnych ukrytych opłat i opłat.
- Dlaczego ceny rosną wraz z większymi rozmiarami pierścionków?
Większe produkty mogą wymagać więcej metalu i większych diamentów lub kamieni szlachetnych do wyprodukowania. W związku z tym cena produktu może wzrosnąć.
ZWROTY, ZWROTY I REZYGNACJE
- Jak działa 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy?
Możesz zwrócić przedmiot w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, zmiany rozmiaru pierścionka, grawerowania lub naprawy. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i włożyć wydrukowany formularz do paczki z towarem. Towar należy wysłać na adres 81106 Staré Mesto, Ulica Obchodná, 559/37, Bratysława, Słowacja.
Po otrzymaniu przesyłki zajmiemy się jej realizacją. Przetwarzanie to trwa 2-4 dni robocze. Następnie w ciągu 30 roboczych dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów, napraw i zmiany rozmiaru znajdziesz na tej stronie: Zwroty
- Jak mogę zwrócić przedmiot w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub zmiany rozmiaru?
Możesz zwrócić towar i otrzymać zwrot pieniędzy – wystarczy wypełnić formularz zwrotu i włożyć wydrukowany formularz do paczki z towarem.
Aby zwrócić produkt w celu zmiany rozmiaru należy wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w dziale ZWROTY. Pamiętaj, aby wysłać produkt do zmiany rozmiaru bez dodatkowych elementów, takich jak pudełko czy certyfikat. Przedmioty te nie zostaną Państwu zwrócone.
- Jak długo potrwa mój zwrot pieniędzy?
W ciągu 10 roboczych dni kalendarzowych otrzymasz zwrot środków w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności.